2011-02-18 ? 23:29:20

who cares baby, i wanna marry you


Orka människor som är dryga
för nu ska jag plugga, på en fre ja! så jag blir klar ngn gång! imorn ska jag och oliver vara med på dexters barn kalas och typ ta hand om lekarna enligt mamma, yeii..not. Sedan sover väl han här skulle jag anta, plugg den dagen med sedan på sön ska jag plugga lite till (lite nu fkt) och jobba, sedan ska jag med fam. till farfar som fyller år. Ganska fullbokat i helgen, men har mkt ångest över att jag inte orkar plugga.

Min älskling har världens finaste ögon


Love kill time


My love kills me


your love saves me





Kommentarer
Sötunge :D

Haha min pruppaz älskar dig mer än allt FATTA DET. PS jag älskar dig mest .()stjärnstopp! <3

2011-02-18 @ 23:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: