2011-03-01 ? 20:38:54

just cause you're breathing doesn't mean you're alive

Har lust att mörda Nelly! mina skor har gått sönder efter 2 DAGAR! ena dragkedjan har gått sönder! och min modell av samma färg finns inte ens kvar...sedan har de inget tel.nummer man kan ringa utan tvingas skriva via internet! så dålig stil. STORT MINUS FÖR NELLY! orka vänta minst 3 veckor på att de ska få in igen. Behåller de och får se vad jag gör åt saken. Men jag vet EN sak! ska ALDRIG mer köpa skor, kläder eller något från nelly.se som kommer från deras eget märke!



Mamma kom ju in som en litet solståle i alla fall och sa att hon köpt melodifestivalen biljetter tills på lör och även fast att vi köpt de först nu så sitter vi långt fram. Något possitivt i allt mörker. PIIIIIP nelly, skit bara.
Och duktiga oliver skulle plugga me mig idag hur blev det med det?...han kom inte ens.

En annan halv bra sak som jag fick veta idag är att peo och mamma ska köpa huset...ute i öråker. Visste inte ens att det fanns ett ställe som hette det i sundsvall för typ 1 mån sedan...
plus - att huset är stooort och jag ska entligen få göra EXAKT som jag vill på mitt rum. Och jag ska få min ismaskin i skylskåpet mohiha!
Minus - För mig som bott i stan sedan jag kan minnas så är det jobbigt att flytta även om det så bara är några kilometer bort. Mamma och peo tycker husen i stan(södermalm) är så små och med liten tomt så...
stan in my ♥ i will miss you :(



You looove me i know it.


Ska plugga matte nu...utan oliv. Saknar mina tötisart, tår på ögat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: