2011-03-08 ? 23:02:02

I'm not like you

Solat idag och varit barnvakt. Rolig dag, och imorn ska jag jobba. Roligare kan det bli men ska till uppsala på fre för att fira kusinen, får se om det blir något kul i alla fall. Tänkte skriva klart essän nu så magnus får in den. Roligt att plugga på lov.

Och sandra om du läser...så står det i solariumet att man ska vara över arton för att sola för barns hud kan vara KÄNSLIGA. Eftersom du brukar följa reglerna så bra puss :)


Något annat är att jag har typ 10 nummer på min mobil nu, eller olivers mobil. För jag kastade min i väggen och ja nu...ska jag ha en iphone eller en htc om typ 1-2 mån. Så har olivers gamla för tillfället. Kommer få en ny säng nu också eftersom vi flytta yeii! en dubbelsäng! så oliver också får plats...

Känner just nu att sundsvall är väldigt VÄLDIGT litet och alla känner precis alla...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: