2011-05-04 ? 21:25:23

am i just a roadblock in your way?

Tråkdag idag. Missade första lektionen för jag försvo migoch ja...vi hade nationella idag på morgonen i engelska. KUL! Antar att jag kommer få göra det imorn istället.
Åkte till birsta efter skolan idag med oliver, tänkte att jag skulle få ha lite mys med min älskling. Det finns SÅ MYCKET MER i birsta än i stan! man hittar så mycket mer, i alla fall jag. Jag hittade en knallrosa bikini med mamma för några dagar sedan som jag köpte idag. Från början skulle jag skämta med mamma och säga att hon skulle köpa den åt mig men det var faktiskt fin haha. 
Jag köpte också nya shorts till sommaren...om den ens kommer? 
Oliver och jag gick och åt på IKEA och sedan åkte jag och släppte av oliver hos kenny, men exakt när jag kom hem var de klar med vad de nu skulle göra och jag fick åka och hämta honom (Y)

När jag kom hem fick jag veta något hemskt. Vill inte att det ska hända och hoppas VERKLIGEN att det inte händer.

Ska gå och titta på greys nu. KRAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: