2011-06-29 ? 21:39:10

the scars are the only things thats left

Myspys idag. Jobbade till 14 sedan åkte jag hem lite snabbt och sedan ut till
bergafjärden med oliver och hans familj. Åt mycket jordgubbar!
men när vi kom till stranden var det ganska kallt men vi hade suttit en lång tid på resturangen innan så... men oliver tyckte det var SKÖNT
i alla fall. Bastu *host*

Imorn har jag och linnea(olivers syrra) bestämmt att åka till sidsjön och bada lite men sola massor! och snacka eftersom vi inte fått så bra tillfällen till det.
Sedan åker jag direkt till mormor och morfar och badar i deras pool där det är sjuka 36 grander!
eller så åker jag och är med mimmi och bea en stund innan jag ska äta mysmiddag med halva familjen hos mormor och morfar.

Nu ska jag och oliver se klart på filmen WANTED och mysa lite, sover här(hos oliv) en natt till.   

The scars of your love what we had
remind me of us
they keep me thinking that we almost had it all. off
Turn my sorrow into treasured gold your regret
and pay me back in kind. with your arms around me again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: