2011-02-16 ? 23:42:46

Walking gets too boring, when you learn how to fly

Svår period nu tycker jag orkar fortfarande inte med allt...host host, matten. Men you gotta keep going.
Hade engelskaseminarium idag så det är över. Nu har vi samhälle, matte, tyska och säkert mer som jag typiskt glömt. Annars så var jag med fam. och kollade på ett hus igår och idag, den ena lår liiiite långt från stan :( *snyft* och mamma och peo älskar det huset så ja...tårarna kommer väl när/om de tar huset. Plus var väl att huset var MEGA. Det andra låg i stan och inte så långt ifrån ezzi! yeii. Men ja...det var litet (enligt peo/mamma) och tomten var inte stor nog. Suck*

Lilla Oliv glömde boken här och han har prov imorn= inte så bra då. Ska nog ta och ringa han innan han somnar. Puss!



blää old pic.
Vet att alla bara love! min tunga


Grattis till syster sofie som fyller år idag! ♥ älskar dig







seriöst så omoget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: