2011-02-21 ? 21:46:46

life's a BITCH

Är glad nu! duschade när jag kom hem och utan att tänka på det gjorde jag en fläta...hade det i några timmar, och tog ut flätan och nu har jag fiina Pennylockar! (a) Har försökt få till just de där "vågorna" i håret men har aldrig lyckats men nu har jag det. Ska bara försöka göra om det nu så jag får det tills imorn.


Lockarna har nästan gått ur nu så det syns inte så mycket på bilden.



Och nu har jag äntligen fått min vilja fram och mamma ska troligen (eftersom hon tkr de ser ut som klumpskor/fula) få mina älsklingar.




PUSS NU...Älskar mimmi och bea som fått mig att fkt vilja gå på lunchpassen så blir imorn igen för mig (a)
Känner mig ganska så stolt nu, hårt lunchpass+30min vila+20min promenad till balder+idrott = 2 timmars idrott och promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: