2011-01-08 ? 01:23:15

I wish all winterdays will disappear and only summerdays will come

Guuuud har så mycket att göra nu och mycket mycket mer! ska försöka få lite klart nu och sedan mycket imorn (idag...)
Kom just från pappa. Där jag också träffade kusinen som jag inte träffat på 100år (känns det som!)
Nu ska jag som sagt skynda på lite med det jag behöver göra och sedan titta lite på tv och sova (y)

Tänkte, om jag har tid, skaffa tumblr också. Mina vänner har lockat mig med deras, kollar på mina kompisars tumblr nästan varje dag...

Tumblr är, för er som inte vet, ungefär som en blogg fast man lägger mest ut bilder. Om man hittar en bild från en annan tumblr rebloggar man den, vilket menas att man ungefär lägger ut den bilden på sin blogg men länkar till den som först la ut den bilden. Man ser också hur många som rebloggat bilden och bildens kommentarer. Tumblr "bloggar" är väldigt roliga att titta i /på exempel på vad för bilder de lägger ut är som mina bilder som jag lägger ut här på bloggen men som jag då istället kommer lägga ut på tumblr.

ex. i can read är en av de mest lästa/tittade eller vad man säger.

låter kanske inte så kul när man förklarar men det är jätte "skönt"/roligt  om man vill ha lite tidsfördriv. Då kan man sätta sig med något gott framför datorn och titta igenom olika tumblr. Man fastnar jag lovar (a)

Måste tillägga att jag ÄLSKAR mina tofflor från TIAMO och att jag saknar sommaren som bara den! Vill ha sommar nu igen!








Kommentarer
Moster

Perfa att du diggade dem <3

2011-01-23 @ 11:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: