2011-03-20 ? 15:34:42

You see, i´m sick of being sad. It sucks. Really.

Hände inte så mkt mer igår än vad man kan fatta när man säger biokväll.
Insåg iaf hur mkt jag saknar mina tjejer, känner att jag kan vara helt mig själv med de för de vet hur jag är. Ja riktigt så är det ju inte på skolan, men sådana vänner är ju svåra att hitta och det tar nog tid innan man känner så för ngn. Men jag tror att har man redan vänner som man tkr passar perfekt för en, så letar man efter de som är likadana...även fast att de inte finns.

Men nu ska jag plugga lite. Är glad att jag är frisk nu, trodde jag hade magsjuka. För är man borta så lita som bara 2 dagar från skolan så missar man MKT. j*vla skola.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: