2011-05-06 ? 12:02:00

pritty scary

Har säkert glömt berätta det med det var en explosion i mitt hus för några veckor sedan. Det började brinna men den släcktes snabbt. Jag bor i en lägenhet för nu, men det var inte hos oss det hände utan familjen ovanför. Barndmännen sa att de trodde det var för en sprayflaska som orsakan explosionen men de tyckte också det lät konstigt. För famlijen det hände hos, hela deras fönster flög ut på backen. KUL

Måste säga att jag var lite rädd för jag funderade på att börja kasta ut mina saker genom fönstret, kanske inte riktigt vad man ska göra i en sån situation men det går ju genom hela andra saker i huvudet än det man egentligen ska tänka på. 

Passade på att ta lite kort





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: