2011-06-19 ? 19:10:00

always forget?

Sanningen.
Ibland känner jag för att avsluta allt på grund av din mamma. Fan i stunder driver hon mig till vansinne. Andra är hon bara lagom. Men för det mesta drivs jag bara mer och mer till kanten. Du ska veta att du är en helt jävla äkta mammas pojke! du gör allt dig mamma säger, för att du inte ska såra henne? ja jag gör saker som säker sårar min mamma med. Och fan ibland känns det som om jag aldrig kommer få vara med dig helt själv. Du ska ha en sak jävligt klart för dig. Om vi skulle klara oss tills vi flyttar ut ska du vara helt utan din mamma, då har du ETT EGET LIV om du vet vad detta betyder. I stunder som denna känns det nästan som om du är 6år och inte snart 18 ÅR!
Och du hade inte kunnat säga det LITE tidigare, typ 3 TIMMAR TIDIGARE! Men det är väl så en gång mammas pojke alltid mammas pojke.

Kommer ta ett tag innan jag ens vill höra från dig nu, du gör mig så jävla arg och du prioriterar så jävla fel.  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: