2010-12-27 ? 00:07:07

busigt

Har myskväll med kusinen och mamma. De har just varit på bio men jag ville inte följa med, tyckte inte det lät som en så bra film. Istället stannade jag hemma, tände ljus, brände en lampskärm (inte med flit då), tittade lite på film och smygöppnade en till paradisask och tog ut de pralinerna som jag kan äta (kan inte äta alla för jag är nötallergiker) och stoppade sedan tillbaka asken (a) hihi busigt får se när de ser det...

kommande: nyår firas med tjejerna, sthlm står högt på listan och vill gärna komma iväg några dagar efter nyår så jag kan bo hos min moster och sedan åka hem med henne för hon ska också till sundsvall då.
Sedan måste jag göra klart massa skolsaker på lovet...*suck*

Hoppas sötnosen melle har det bra i Oslo, så hon kan komma hem och åka med mig till sthlm sedan (a) hihi
Som ni kanske märkt har jag inte bloggat på några dagar men ibland orkar man bara inte.
Tänkte vara lite social och lägga mig i mitten mellan mamma och nicklas i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: