2010-12-23 ? 03:13:21

in the middle of the night

Sitter hos Oliver nu ska snart gå iväg och mysa med honom i soffan. Tidigare var jag med sandor på bio och hon, som vanligt, skulle göra något roligt. Den här gånger gick jag och ohon på toaletten och när vi skulle gå tillbaka så ramlade hon i trappan i biosalongen, och jag som var bakom undrade bara vad hon höll på med. Det här är inget ovanligt när jag och sandor går på bio. Vi såg i alla fall Town, riktigt bra faktiskt rekomenderar (y)

Hann föresten slå in resten av alla klappar och kort så nästan allt är klart utom akut shopping! måste köpa några saker till 3 personer imorn också. Men ska dra mig mot soffan nu, hoppas ni får en trevlig kväll! eller ja natt...

Och lovar nu, lägger ut bilder/texter imorn, har inte blivit så mycket av det på sistonde men det kommer. Ska börja lägga ut några varje dag som tidigare.








filmen vi såg

Kommentarer
linda

inte sett den filmen ären bra?:)

2010-12-23 @ 07:42:50
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: