2010-12-20 ? 20:32:14

sleeep

Att dagen har varit jobbig är ett lätt ord, först säger penny att vi kmr få betyg på allt efter jul då jag uppfattade de som att allting ska vara klart tills lovet. Vilket inte var helt rätt, men det blir i alla fall 2 uppsatser att se fram emot *host* och ett lååångt histoie prov när man kommer tillbaka efter lovet. Annars var inte Penny där på redovisningen heller så det blir också efter lovet. Sedan kommer man hem är och dööötts trött, trodde nästan jag skulle somna när jag pratade med melle som skulle gå ner till stationen och köpa en sak. Inte för att du är tråkig gumman, du vet att våra samtal är vikiga! somnade i alla fall och kom nästan inte ihåg när oliver gick. Sov i typ 4 timmar. Och vad är man nu då?! jo  inte trött alls. Tror i alla fall jag ska kolla på chuck nu sedan göra lite läxa.




charmig bild lr?! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: