2010-12-28 ? 18:52:33

today

Har inte orkat göra något idag skulle egentligen plugga. Har istället väntat hela dagen på att Oliver ska komma men han kommer väl så smining om..typ aldrig.
Saknar att kunna ringa pluppis så kom hem nu melle!
ska troligen åka till sthlm med 3e men får se hur det blir med det.
Ska fortsätta vara social med mamma nu och se hur pajen mår, tänka sig att lilla jag lagar mat. 

Kan trycka in att igår var jag i alla fall och shoppade lite med mamma och kusinen, man hittar inget på rean nu ska jag säga...alla ni som är borta missar inget.


Kommande: nyår, vad gör man då tro? vara med tjejerna troligen och ha lite kul. 
                 Sthlm, vara med moster och mysa... 
                 Plugga, får jag göra när jag kommer hem *suck*

kram



bild från någon dag tillbaka, sa ju att jag inte orkade göra ngt (a)

Kommentarer
Melina

jag ringer dig så fort jag kommer hem för då kostar det inte 4 kr/minuten längre :D

2010-12-29 @ 14:06:55
URL: http://mlnaa.blogg.se/
simone

fina bilder Julina :D

<3 Gott nytt år på dig!

2010-12-29 @ 17:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: