2010-12-16 ? 01:53:46

16.12.10

Ska inte göra mycket nu, tänkte sova snart. Min dag bestod till mesta dels av skola, men inte mkt man gör där...hur kommer det sig att jag penny och matilda typ alltid lyckas få 3 timmar till 20 min ? iaf efter det var det att gå ner till stan och sedan hem. Hihih frågade min pappa för några dagar sedan om jag kunde få en jätte fin stol av honom som skrivbordsstol så han kom med den idag.

Ska gå med min bubbles (natta) på den där oxygenfestsaken på fre, ska iaf bli kul...får se om man planaerar ngt innan
blir sur på melle och nöj som får mig att få låtar u huvudet!



ska sova nu så jag hinner vakna och fixa mig imorn och skynda ner till navet...så jag kan motbevisa penny och matilda om att jag KAN VARA I TID !




hihi får hoppas att melle bjuder på bilden
Kommentarer
ppp

Haha, jo det gick ju bra dedär med dina planer? ;)

2010-12-16 @ 19:24:56
URL: http://pennyasklof.blogg.se/
Melina

absolut (K)

2010-12-19 @ 02:44:41
URL: http://mlnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: