2010-12-22 ? 00:48:03

to bad love is not for you

Ikväll blev det Bite line med tjejerna + richard eftersom det är sandors födelsedag. Vi satt där i 3, 5 timmar! mot slutet var det bara jag, nöj ezzi och richard kvar och vi började till slut gå mot navet, ezzi hann med bussen men richard hann inte...en timme tills nästa, vad gör man då? jo man åker pulka i snöhögarna på stan (y) haha tidsfördriv, men frös så mycket att vi till slut var tvungen att gå in till nöj.

Nu sitter jag här med älsklingen och ska nog se på film snart sedan sova, men först ta av sig sminket och tända några ljus. Godis är det sista jag vill tänka på nu! blä för mycket glass så jag rullar snart fram...

Bilder från kvällen kommer senare måste fixa fram några av sador först... Grattis sandor love you (L)









To bad love is not for you

Kommentarer
Julia

baa bra:) hih tack

2010-12-22 @ 01:28:24
URL: http://juliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: