2011-04-11 ? 22:51:16

life goes on

Gick på stan med bea idag, köpte ett litet nattlinne (det var så mjukt!) och 2 trosor på rean. Är helt galen i underklädesrean, kan köpa hur många trosor som helst, haha och många vet att jag gör det.
Saknade penny som inte var på skolan idag!



När jag gick hem från stan undrade My everything om han kunde vara med mig. Så jag försökte plugga lite innan han skulle komma, men det gick ju inte så bra. Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med lilla oliv, som fick sova här(var ganska länge sedan). Har inte varit med min oliv sedan fre så ska puss på honom nu.




 Tur att jag har dig. Skulle sakna något annars.

Kommentarer
p

Hihi naaw Julina! :)

2011-04-12 @ 10:27:59
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: