2011-04-14 ? 19:30:42

Just a fraction of your love fills the air

Väntar på Oliver som ska hjälpa mig med min uppsats. Men tror jag hinner ut och prova min moppe innan han kommer. Efter att uppsats(erna) är klar kanske jag ska avinstallera sims 3, installera sims 2 och hinna spela lite, pappa hittade sims 2 i sin bil igår efter att den varit borta typ ett år.

Annars har det varit en ganska lugn dag på skolan, som vanligt antar jag. Fin dag, fint väder. Imorn ska jag nog vara med natta och göra något... Oliver ska jag också vara med i helgen, får se om det blir något kuligt i helgen.

Tror jag ska färga håret igen, har blekts såå snabbt. Men nu tror jag att jag kan prova en mörkare färg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: