2011-04-24 ? 00:51:51

don't keep a girl guessing too long. She's sure to find the answer somewhere else.

Tror jag ska sova snart. Har varit hos pappa idag, varit och bowlat och sedan har vi bara suttit och ätit godis.
Andra delen av dagen har jag vatit med oliv, försökte få han att gå ut eftersom det var såååå varmt men nej. Jag fick njuta av solen lite när jag gick med honom hem. Var så varmt så jag bestämde mig att ha shorts.
Äntligen är det så fint väder! även om det kanske bara är för någon dag innan "kylan" kommer tillbaka.







Ska jobba imorn så måste sova nu. Får se vad vi hittar på efter jobbet, kanske gå på stan med ngn, ha det lite mysigt i solen. Tråkigt att varken natta eller sandor är hemma :( men vi får se vem jag hittar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: