2011-05-03 ? 15:58:38

Like if?

blä less trött och måste plugga! allt på samma gång. Har mycket att göra hemma okcså som jag inte gjort än men måste troligen stanna här till halv 5 -.-' för ett helt nytt arbete om FN.  Ska hem sedan och äta sedan måste man plugga igen (y). Kanska hinner med att åka lite moppe med sandra men vet inte än, måste skriva klart åmindstånde en till samhällsuppg. idag.

Har 2 och en halv samhällsuppg. kvar nu (de är mer lik uppsatser än uppgifter)
En tyska recension
Och idag fick vi en tyska LÄXA som man skulle göra hemma (men enligt skvadern ska man inte få hemläxor...)
jag ska skriva runt ett A4 med fakta om en tysk region tills på fre. Tack för den "läxan" vikarie!
Och så har jag såklart våran FN redovisning (som jag aldrig i livet kommer jobba på hemma)
Ja tror det var allt...möjligt att jag missade någon läxa, prov eller uppsats. PUST



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: