2011-05-05 ? 19:22:05

jag ska önska mig många soliga dagar så du och jag kan mysa i solen tills det blir kväll

Har suttit till halv 4 och hållt på med FN så det ska bli klart.



Ska gå och sola snart, sedan till nöj en stund. Är så trött så jag kan dö. Måste skriva tyskan (minst) idag. Orkar inte gå. Det är kallt ute.

Scary



Lyssnade på justin bieber (youtube), hittade den här kommentaren.

Justin Bieber is gay? He has a girlfriend.
Can't sing? Usher and Justin Timberlake fought over him.
Is ugly? Millions of girls think he's the hottest guy alive, and he's on millions of posters everywhere.
He's weak? He broke his foot on stage and carried on singing.
He's heartless? Listen to pray.
He's unsuccessful? 17 years old, 29 songs, 3 albums, 9 music videos, 1 movie, 1 book, 20 awards, 2 tours, 86 shows, 40 million fans.
Do your research before you make fun of him  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: