2011-05-07 ? 15:30:00

all or nothing

Nu ska jag börja jobba och spara pengarna! Eftersom vi bestämmde för några år sedan att vi skulle åka utomlands till grekland. Vi som är tjejerna, och inte familjen.
Mamma och peo kommer säkert ge mig lite pengar för att åka men måste
ändå spara sjäv. 

Annan anledning till att jag ska spara är att jag inte vill ha någon konstig bil när jag tar körkort,
mamma och peo kommer säkert köpa en bil till mig (till studenten då alltså) men sparar jag ihop lite pengar själv kan jag lägga till lite pengar och så kan jag köpa en lite finare bil. För jag tror de inte vågar ge mig en konstig bil, utan då ger de mig pengar istället så jag fick spara själv till bilen jag vill ha...men sparar jag nu så kanske jag redan då kan köpa bilen. Det gäller att vara smart! så nu börjar jag lägga undan en summa från min lön varje månad.

Vem vet, min moster som bor i shlm har sin bil här och använder den inte så värst mycket så om ett under händer och hon inte vill ha kvar den kan man köpa den av henne. Men troligen vill hon ha kvar den.

Kommer sakna pengarna nu, men kommer ju få igen det på något annat!








Bilen moster Malin har
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: