2011-05-09 ? 14:12:49

141509052011

Åkte aldrig till stan i lördags, stannade hos mormor och morfar istället. Åkte hem igår runt 18 och sedan till norra med Sandor och myste lite. Inga bilder från det för jag glömde min kamera.

Igår kom mamma och peo hem från Indien, med presenter! ja...min "stora" present var inte direkt från Indien utan från taxfree:n, jag fick en parfym (taj sunset) med bodylotion (taxfree), armband och 2 sjalar (Indien).
Nu ska jag bara få mamma att köpa ett smyckesträd till mig för jag vill inte köpa den själv. Hihi

Idag har vi ingen samling på engelskan så jag börjar inte fören 14.30 då vi har idrott, men orka ha fotboll på idrotten, det var ett tag sedan jag var borta från idrotten så jag tror jag skippar...





Ska åk och jobba några timmar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: